Ook na oplevering blijven we betrokken
Het is ingrijpend voor de bewoners als hun woning wordt gerenoveerd. Daarom bepaalt persoonlijk contact met de bewoners mede ons proces. Vooraf, tijdens én na de renovatie. Heldere verwachtingen en duidelijke afspraken zijn key. Het is niet voor niets dat we voorloper zijn in prestatiegericht samenwerken
Soms vindt renovatie en verduurzaming plaats in onbewoonde staat. Pré Wonen bijvoorbeeld, stond voor de uitdaging 162 woningen met monumentale gevels te renoveren. Samen ontwikkelden we een bouwmethodiek, waarbij we een volledig nieuwe woning maakten achter de bestaande gevel. De woningen zijn nu groter, nul-op-de-meter (van E naar A++) en zeer comfortabel om in te wonen.
Renoveren en verduurzamen
Meestal echter, blijven de bewoners in hun woning leven tijdens de renovatie en verduurzaming. Heftig, want hun hele huis staat tijdens de werkzaamheden op z’n kop. Daarom leggen onze zeer ervaren bewonersconsulenten al vroegtijdig persoonlijk en een-op-een contact om hen hierin bij te staan. En samen met u en de andere co-makers bepalen we het proces mede op basis van hun inbreng.
We borgen dat proces en de kwaliteit vervolgens continu. We leggen alles vast in EdControls, waar alle informatie voor de teamleden, partners en u als opdrachtgever toegankelijk is. Bij Van Lith Bouw zijn we volledig transparant over de geleverde kwaliteit, de borging en de voortgang. Waar nodig sturen we bij en we laten ons werk ook door onafhankelijke, externe partijen beoordelen. Zo realiseren we uw project zoals we het met u en de bewoners hebben afgesproken.
Ook na de oplevering blijven we graag betrokken. Onze duurzaamheidscoaches ondersteunen de bewoners bij het in gebruik nemen van hun ‘nieuwe’ woning en door monitoring blijven we inzicht geven in de geleverde en verbruikte energie.